І жартыжылдық бойынша оқу-тәрбие жұмысының қорытынды талдауы 2021-2022 оқу жылы » Береке орта мектебі
"Алматы облысы
,білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"Береке орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(27)73-96-5-29
Есепші бөлімі:
+7(27)73-96-5-01
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » І жартыжылдық бойынша оқу-тәрбие жұмысының қорытынды талдауы 2021-2022 оқу жылы
05
январь
2022

І жартыжылдық бойынша оқу-тәрбие жұмысының қорытынды талдауы 2021-2022 оқу жылы

2021-2022 оқу жылының І жарты жылдық бойынша оқушылардың үлгерімі мен оқу-тәрбие жұмысының қорытындысы туралы талдау

Мектептің өзекті мәселесі:  «Оқу үрдісінде озық технологияларды енгізе отырып, сапалы білім, саналы тәрбие беру»

Мектептің оқу-тәрбие жоспары да осы мақсаттарды іске асыруға бағытталған.

Барлық мұғалімдер құрамы – 28

Ø Жоғары санатты –           4 /      14,2 %

Ø Педагог-зерттеуші -          3 /       10,7 %

Ø І санатты -                           8/      28,5 %     

Ø Педагог-сарапшы -            10 /     35,7 %
 
Ø ІІ санатты -                         12 /    42,8 %

Ø Педагог-модератор-           11 /     39,2%

Ø Санатсыз –                          4/      14,2%

Жалпы мектеп бойынша мастерство алған мұғалімдер саны- 24 мұғалім , яғни 85,7 пайыз. Бұл жоғары көрсеткіш.
 Мектеп  жыл басында  181 оқушымен бастадық, 11 сынып комплект, 1 дайындық тобы болды.1-4 сыныптар-70 оқушы, 5-9 сыныптар-99 оқушы, 10-11 сыныптар-12 оқушы.

Мектептің оқу жоспары ҚР-ның жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының негізінде жасалынды.
 ҚР жалпы орта білім берудің жалпыға міндетті мемлекеттік стандарттарына сәйкес мектептің жоғарғы сатысында оқыту жаратылыстану-математикалық бағыт бойынша жүргізіледі.

Оқушылардың білім сапасысын салыстыру кестесі

сыныбы

І тоқ

сан

Үздік

екпінді

сапа

ІІ тоқсан

үздік

екпінді

сапа

динамика

1-сынып

16




16





2-сынып

18

1

9

55,6

21

5

9

66,0


3-сынып

17

3

7

58,8

17

4

6

58,8


4-сынып

16

3

5

50,0

16

5

4

56,0


1-4 сыныптар

67

7

21

54,9

70

14

19

61,1

+6,2

5-сынып

23

5

7

52,2

21

4

8

57,1


6-сынып

20

6

8

70

20

6

8

70,0


7-сынып

11

1

4

45,5

11

2

5

63,6

+18,1

8-сынып

26

2

12

53,8

26

2

13

57,7


9-сынып

20

2

8

50,0

19

3

8

57,9


5-9 сыныптар

100

16

39

55,5

97

17

42

60,8

+5,3

10

8


5

62,5

8


5

62,5


11

4

2


50,0

4

2


50,0


10-11-сыныптар

12

2

4

50,0

12

2

5

58,3

+8,3

1-11 сыныптар

179

25

65

58,2

179

33

66

60,7

+2,5


Кестенің мәліметтеріне сәйкес, білім берудің барлық деңгейлерінде үлгерім мен білім сапасын жақсарту жұмыстарын жандандыру қажет етеді. І жарты жылдық қорытындысы бойынша: үздік оқушылар -33 , жақсы оқитын оқушылар- 65, үшпен оқитын оқушылар -  65.


Мектептегі оқу-әдістемелік кеңесте мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін, шығармашылығын жетілдіріп, дамытуда тиісті әдістемелік көмек беру жұмыстары жүргізіліп отырды. Білім сапасын арттыру жағдайын қамтамасыз ету басты мақсатында әдістемелік апталықтар мен күндерді сапалы әзірлеп, өткізу және  сабақтың барлық түрлерінің жоғары әдістемелік деңгейде өтуін қамтамасыз ету, жас мұғалімдердің кәсіптік шеберлігін көтеру жұмыстарын ұйымдастыру, білім  беру технологияларын енгізу арқылы сабақтардың сапасын көтеру, шығармашылықпен жұмыс істейтін ұстаздардың тәжірибесін жинақтау және тарату, әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру мен олардың есебін жүргізу, құжаттарын реттілікте ұстау, оқушыларды тәрбиелеудің, олардың бойында жоғарғы көпмәдениеттілік қасиеттерді қалыптастырудың кешенді бағдарламасын жүзеге асыру міндеттері қойылып, осы орайда тиісті әдістемелік жұмыстар жүргізілді.

Өткен оқу жылында жасалған жұмыстарға қорытындылай  отырып, жаңа оқу жылына жаңа міндеттер қабылдап, оқу жылының жоспары бекітілді. Әдістемелік  кеңес, аттестаттау комиссиясының құрамы, әдістемелік бірлестіктер құрамы мен жетекшілері, жас мамандар жетекшілері құрамы жасақталып, бекітілді. Әрбір бірлестікте оқу жылының басында нормативтік құжаттарды, әдістемелік нұсқаулықтарды  оқып-үйренуге арналған дәріс сабақтар жүргізілді. Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру бағытында перспективалық жоспарлар жасақталды.

Әдістемелік бірлестіктер бойынша да жұмыс жоспарға сәйкес жүйелі өткізіліп тұрды.Әр ай сайын пән апталықтары, онкүндіктері өткізіліп, түрлі сайыс, жарыстар, ашық сабақтар жүргізілді.

Қоғамдық-гуманитарлық пәндер бірлестігінің  өзекті мәселесі: Білім беру үдерісінде жаңартылған білім бағдарламасы аясында белсенді әдістерді меңгере отырып, оқушылардың білім сапасын арттыру, өздігінен білім алуға үйрету.

Қоғамдық-гуманитарлық пәндер бірлестігінің  құрамына 10 мұғалім енеді. Мұғалімдер сапасының құрамы талапқа сай. Маман емес мұғалімдер жоқ. 

Мұғалімнің аты жөні

Пәні

Педагогикалық өтілі

Санаты

1.

Аманжолқызы Талшын

Педагог-психолог, өзін-өзі тану

8 жыл

Педагог-модератор

2.

Оразалина Айгерим

өзін-өзі тану, әлеуметтік педагог

14жыл 

Педагог-модератор

3.

Тынышбайқызы Гауһар

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

14жыл

Педагог- сарапшы

4.

Дулатова Дариға

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

12 жыл

Педагог-модератор

5.

Бейбитова Гульжанат

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

6 жыл

Педагог-модератор

6.

Мазакова Айнур

орыс тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі

10 жыл

Педагог-модератор

7.

Исаева Гүлзира

орыс тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі

2 жыл

санатсыз

8.

Әлпиянов Ласкер

ағылшын   тілі пәні мұғалімі

12 жыл

дейгей

9.

Ерлан Қарлығаш

ағылшын   тілі пәні мұғалімі

6 жыл

Педагог-модератор

10.

Копенбаева Сауле

тарих,құқық негіздері пәні мұғалімі

28 жыл

Зерттеуші педагог

11.

Керимбекова Фариза

Тарих пәні мұғалімі

19 жыл

Педагог-модератор


Қоғамдық-гуманитарлық пән мұғалімдерінің  әдістемелік бірлестігінің  жұмыс жоспарына сәйкес төмендегідей жұмыстар атқарылды. 

Қыркүйек айының басында оқушылардан  қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәндерінен  «0»-дік бақылау жұмыстары алынды.. Бақылау жұмысына барлығы 95 оқушы қатысты.


5

6

7

8

9

10

11

Білім сапасы

50%

53%

50%

55%

53%

80%

50%

үлгерім

83,4%

88%

90%

90%

100%

100%

100%

                                                                                Қазақ тілі пәнінен




5

6

7

8

9

10

11

Білім сапасы

51%

52%

52%

55%

54%

83%

50%

үлгерім

82%

87%

87%

90%

100%

100%

100%



Орыс тілі мен әдебиетінен


5

6

7

8

9

10

11

Білім сапасы

55%

57%

55%

54%

56%

82%

50%

үлгерім

85%

89%

92%

91%

100%

100%

100%




   Ағылшын тілі 


Көріп отырғандарыңыздай сапа, үлгерімнің төмендігі байқалады. 

Жалпы, қоғамдық-гуманитарлық пәндер бірлестігінің І жартыжылдық қорытындысы бойынша білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші төмендегідей: 


р/с

Пән

І тоқсан

ІІ тоқсан

1

Қазақ тілі

63,4

65

2

Қазақ әдебиеті

65,8

66

3

Орыс тілі мен әдебиеті

60

62

4

Ағылшын тілі

68

69

5

тарих

70

70


Деңгей

Пән мұғалімінің аты-жөні

Тақырыбы

Оқушының аты-жөні

жетістік

халықаралық

Тынышбайқызы Г

«Тәуелсіздік тірегім – теберігім» 

Тынышбайқызы Г


Сертификат


Дулатова Д

«Тәуелсіздік тірегім – теберігім»

Дулатова Д

Сертификат

республика

Керимбекова Ф

Қазақстан тарихы пәні бойынша ұстаздар арасындағы блиц-турнир

Керимбекова Ф

3 дәрежелі диплом

республика

Керимбекова Ф

КИО. КZ "КЕМЕҢГЕР ҰСТАЗ" ОЛИМПИАДАСЫНЫҢ

Керимбекова Ф

ІІ ДӘРЕЖЕЛІ ЖҮЛДЕГЕРІ

республика

Тынышбайқызы Г

КИО 

Тынышбайқызы Г

І ДӘРЕЖЕЛІ ЖҮЛДЕГЕРІ

Облыстық

Оразалина А

Аманжолқызы Т

Бейбітова Г

Исаева Г

Бейсен Құранбекті еске алу  «Mu Battle»


Сертификат

Әдістемелік бірлестік отырысында қоғамдық-гуманитарлық пәндер бойынша оқушылардың  І-II тоқсанның білім сапасының қорытындылай отырып, мониторинг арқылы салыстыра талданды. Сонымен қатар, жеке жұмысты жандандыруға шешім шығарылды. Және де олқылықтардың алдын алу мақсатында құрылған әр пәннің жоспары бойынша жұмыстар үздіксіз жалғастырылуда.  

22-26 қараша күндері аралығында қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен   «Мәңгілік ел – мәртебелі ел» атты тақырыбында пәндік апталық жүргізілді. Жоспар бойынша мақсаты: оқушылардың қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқуға қызығушылығын арттыру, елжанды ұрпақты қалыптастыру, мемлекеттік тілді құрметтеуге,сол арқылы толеранттылыққа тәрбиелеу. Апталық жоспар бойынша,өз мәнінде, жоғары деңгейде өтті. 

Сонымен қатар қоғамдық - гуманитарлық пәндер бірлестігінің ұйымдастыруымен  20-24 желтоқсан аралығында «Тіл мен тарих-ғасырлар куәсі» атты апталық өтілді. 

Апталықтың мақсаты: Заманауи білім беру технологияларының  элементтерін қолдану  арқылы оқушылардың  ауызша және жазбаша тіл мәдениетін жетілдіру, дамыту, сауатты  ұрпақ тәрбиелеу.

Апталықта жеткен жетістігіміз: Апталық кестесіне сәйкес барлық мұғалімдер өз үлгілі сабақтарын өткізді. Үлгілі сабақтарында пән бірлестік мұғалімдері жаңа технология әдістерін:  «Бағдаршам» әдісі, «Даналық ағашы», кубизм әдісі, «коммуникативтік қарым-қатынас тілін меңгерту» әдісі, іздену, табу, анықтау, салыстыру, композициялық талдау, сатылай кешенді талдау әдістерін  тиімді қолданды. Пән бірлестік мұғалімдері әр түрлі сабақ түрлерін ұйымдастырды: дөңгелек үстел, аралас сабақ, біріккен сабақ, ойын сабақ.


Сонымен қатар,гуманитарлық  бірлестігіндегі пәндер бойынша І жартыжылдықта  әртүрлі кезеңдік сайыстарға  қатысқан ұстаздардың жетістігі баршылық. Оны төмендегі кестеден көруге болады:

2021-2022 оқу жылындағы  қоғамдық гуманитарлық пәндер бірлестігінің I жарты жылдық жұмысының қорытынды рентингісі

  №

Мұғалімдердің аты жөні

байқаулар

Үлгілі сабақ 

Оқушы жетістігі

басылым

аттестаттау

1

Аманжолқызы Талшын

1.Аудандық  «Үздік өзін өзі тану мұғалімі» 

байқауы 3 орын

2. «Тәуелсіздік құрдастары» 2 орын


1.«Ақкөңілділік және адалдық» 2-сынып

2. «Адамның рухани сұлулығы» 9-сынып

3. «5- сынып оқушыларының орта буынға бейімделуіне педагогикалық -психологиялық қолдау көрсету» панельді дискуссия аудан бойынша іс -тәжірибе таратты


«Баланы мектепке дайындауда мектепалды даярлықтың маңызы» мақала желтоқсан айы

Педагог -сарапшы

2

Оразалина Айгерим

Бейсен Құранбекті еске алу  «Mu Battle» сертификат




Педагог -модератор

3

Тынышбайқызы Гауһар

«Тәуелсіздік тірегім – теберігім» құрмет дипломы.

КИО 1-орын 

«Эссе жазу талаптары: теория және практика» атты коучинг ұстаздармен

КИО 2 орын 

Есім Аяра



4

Дулатова Дариға

«Тәуелсіздік тірегім – теберігім» құрмет дипломы.


1.«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» 

2.«Абайдың бірінші қара сөзі» 6-сынып

«Тәуелсіздік тірегім – теберігім» 6 -сынып 

Қуанышұлы Әният 1 орын

«Ер Едіге» атты аудандық батырлар жырын жатқа айту сайысы Қалқаман Нұрай 3 орын


Педагог -модератор

5

Бейбитова Гульжанат

Аудандық эссе байқауы бас жүлде

1.Ұлы адамдардың ұлы достығы 7-сынып

2. «Шынықсаң, шымыр боласың» 5-сынып

«Дарын» ғылыми жобасы Қалқаман Нұрай 2 орын

«Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту жолдары» атты  мақала қазан айы  


6

Мазакова Айнур

Аудандық білім бөлімінің құрмет грамотасы 

1.С.А.Абрамов «Выше радуги» 

7-класс


Русский язык и литература журнал «Дополнение»

Педагог -модератор

7

Исаева Гүлзира

Бейсен Құранбекті еске алу  «Mu Battle» сертификат 

1.Ш.Айтматов «Легенда о рогатой матери оленихе» 9-класс




8

Әлпиянов Ласкер

Бейсен Құранбекті еске алу  «Mu Battle» сертификат

1.Work past and future 5-сынып




9

Ерлан Қарлығаш

Аудандық білім бөлімінің құрмет грамотасы

1.Charities and Conflict 9-сынып




10

Копенбаева Сауле

Облыстық құрмет грамотасы 

1.«30 жыл, 30 асу, 30 белес» дөңгелек үстел 

9-10-11 сыныптар




11

Керимбекова Фариза

КИО. КZ "КЕМЕҢГЕР ҰСТАЗ" ОЛИМПИАДАСЫНЫҢ ІІ ДӘРЕЖЕЛІ ЖҮЛДЕГЕРІ

1.«Ішкі Бөкей ордасындағы қазақтардың көтерілісі» 

7-сынып

2. «30 жыл, 30 асу, 30 белес» дөңгелек үстел 

9-10-11 сыныптар



Педагог -модератор



Жаратылыстану - математика әдістемелік бірлестігінің құрамына 7 мұғалім 

енеді. Мұғалімдер сапасының құрамы талапқа сай. Маман емес мұғалімдер жоқ.


Аты-жөні

Туған,

күні,айы

,жылы

Бітірген оқу орны

мамандығы

санаты

1

Алимова Г.Е

22.02.1968


Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Институты. ИВ№332143


Биология-экология

Педагог зерттеуші 

2

Жүнісова О.Қ

02.12.1963


Қаз мем Қыздар Педагог институты HB №085130


география

Педагог сарапшы


3

Нұрханова Л.С

07.05.1966


Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Институты.ЖБ № 681050


физика

І деңгей


4

Сарсекова М.Т

16.08.1979


Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Институты. 2012ЖБ -Б 0304441


информатика

модератор


5

Сатыбалдин А.С

23.031990

Абай ат. ҚазҰПУ 2011 ж


Биология-экология

сарапшы

6

Көпенбаева А.А

15.10.1989

Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті 2011 жыл


Математика

ІІ


7

Буркутов Жасұлан



07.03.1990


Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық Университеті


Химия 


модератор



   Қыркүйек айының басында оқушылар математика,физика,химия пәндерінен  «0»-дік бақылау жұмысын жазды 

Математика


5

6

7

8

9

10

11

Білім сапасы

41,6%

33%

44%

33%

55%

80%

37%

үлгерім

83,4%

88%

90%

90%

100%

100%

100%


Физика


8

9

10

11

Білім сапасы

47%

50%

55%

43%

үлгерім

100%

100%

100%

100%


Химия пәнінен алынған бақылау жұмысының нәтижесі бойынша сыныптар сапасы төмендегідей кестеде орналасқан.


8

9

11

Білім сапасы

48%

55%

37%

үлгерім

81%

89%

88%



Жаратылыстану-математика әдістемелік бірлестігінің мұғалімдері әртүрлі сайыс, семинар, коучинг, конференция, курстарға т.б. белсене қатысып отырады.

           Қыркүйек айында «Үштұғырлы тілдер әлемінің физика сабағында жүргізілу жолдары» атты тақырыпта физика пәнінің мұғалімі Л.С.Нұрханова дөңгелек үстел өткізді. Қазан айының басында «Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша жаңа әді-тәсілдерді қолдану» тақырыбында биология пәнінің мұғалімі А.С.Сатыбалдин коучинг өткізді. Кочинг барысында сабақта қолданылатын әдіс тәсілдер туралы мағұлматтар берілді 

Жалпы, жаратылыстану-математика ӘБ жарты жылдық қорытындысы бойынша білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші төмендегідей: 


Физика пәні бойынша Мақсат Назира «Эрудит» интелектуалды білім сайысына қатысып  І дәрежелі дипломмен марапатталды. Пән мұғалімі Нұрханова Л.С «Алғыс хатпен» мараппатталды. Сонымен қатар физика пәнннінің мұғалімі Нұрханова Л.С «Ұстаз даңқы-100 есім» төсбелгісімен мараппатталды.

Математика пәнінің мұғалімі Көпенбаева А.А Балқаш аудандық білім бөлімінің «Құрмет грамотасымен» мараппатталды. Тәуелсіздіктің 30 жылдығына орай информатика пәнінің мұғалімі Сарсекова М.Т төсбелгімен мараппатталды.

 Жаратылыстану- математика әдістемелік бірлестігінің I жартыжылдық бойынша жоспарлаған іс-шаралары, жұмыстары түгел орындалды. 

    Бастауыш әдістемелік бірлестігінде барлығы 4 бастауыш сынып мұғалімі,

1 мектепалды даярлық топ тәрбиешісі еңбек атқарады.Бастауыш сынып мұғалімдерінің сапалық құрамы:

Аты-жөні

Туған күні,айы,
 жылы

ЖСН

Электронды почтасы

Білімі

Бітірген оқу орны

Пед өтілі

Ескі Санаты

Жаңа санаты

1

Асқанбай Ғанима Байболатқызы

06.04.1963

630406400500

ganima.baybolat@bk.ru

Жоғары

КазПИ  1987ж. ЖенПИ , 1999ж.

40

Жоғары

Педагог-
 зерттеуші

2

Молдажанова Панаркуль Каратаевна

21.09.1975

750921432630

panarkul.moldazhanova1975@mail.ru

Жоғары

АГУ 2006ж
 ПМНО 

19

І

Педагог-
 сарапшы

3

Байгараева Гульвира Манатовна

20.05.1979

790520401669

www.gulvira79@mail.ru

Жоғары

Қазақстан инженерлі-педагогикалықхалықтар достығы университеті 2014ж

10

ІІ

Педагог-
 сарапшы

4

Камзабекова Асемгуль Жакатаевна

16.08.1983

830816402041

kamzabekovaasevkul@
 mail.com

Жоғары

АГУ 2013 ПМНО

17

І

Педагог-
 сарапшы

5

Шаршамасова Айгерім Дюсенкуловна

15.12.1987

871215403002


Жоғары

ЖенПИ
 2011 ж.

10

ІІ


2021 -2022 оқу жылына күнтізбелік  жоспары және жаңа оқу жылына жұмыс жоспары қарастырылып бекітілді. «Алматы кітап» баспасынан шыққан  оқулықпен  жұмыс жасаймыз.  Оқушылар барлық сыныпта да, оқулықпен қамтамасыз етілді.  «Мектепке жол» акциясы бойынша сынып жетекшілер жұмыстанды. Бастауыш сынып оқушылары толығымен ыстық тамақпен қамтамасыз етілді. Мектепке келген жалпыға бірдей әлеуметтік  киім-кешекпен  аз қамтылған, көп балалы  отбасыларға бірілді. Сол сияқты қосымша сабақтар жоспарланды, бекітілді.
         1 қыркүйек Білім күніне байланысты барлық сынып жетекшілер  «Тәуелсіздік жетістіктері» тақырыбында алғашқы сабақтарын өткізді.

    Қыркүйек айында тілдер апталығы өтті. Өткізілетін іс-шаралар кестесі құрылып, жоспар бекітуге ұсынылды. «Тілдер апталығына» 1-4 сынып оқушылары «Тілім тірегім» көрмесіне ребус, сөзжұмбақ құрастырды. «Үздік жинақ», «Ана тілім-болашағым» тақырыбында 4 сыныптар шығарма жазса, 3 сыныптар «Сауаттылық әлемінде» үздік диктант байқауына қатысты. Орыс тілі мұғалімі өткізген «Моя Родина Казахстан» мәнерлеп оқу сайысына 4 сынптың оқушылары қатысты. Ағылшын тілі мұғалімі «Сиқырлы ойындар» сайысын өткізсе, 2 сынып мұғалімдері «Тіл-алтын қазына» жарысын ұйымдастырды. Барлық оқушылар белсенді қатысты, апта соңында сайыс жеңімпаздарын марапатталды.

    Сабақты нашар үлгеретін оқушыларды тізімге алып, сынып жетекшісі, пән мұғалімі баланың ата-анасымен тығыз байланыс орнатып, қадағалауда. Сынып жетекшілер жеке жұмыстар жүргізіп отырады.

   Ұстаздар жыл бойына республикалық, облыстық, аудандық газет-журналдарға, әдістемелік журналдарға жазылып, өз тәжірибесімен бөліседі.

Бастауыш сынып  бірлестігі апталығы 15-19 қараша  аралығында болып өтті.  «Білімді ұрпақ-ел тірегі» тақырыбында бастауыш сынып апталығы өтті. Апталық жоспар бойынша,өз мәнінде, жоғары деңгейде өтті.

Апталықтың мақсаты:Білімнің сара жолы мектептен басталатынын, білімнің кең дүниеде өмірге есік ашатынын сездіру. Білімге деген құштарлығын арттыру, оқуға, білімді болуға шақыру;
 Апталықта жеткен жетістігіміз: Апталық кестесіне сәйкес барлық мұғалімдер өз үлгілі сабақтарын өткізді. Үлгілі сабақтарында бастауыш сынып  мұғалімдері жаңа  әдіс-тәсілдерін   тиімді және өтілген сабақтың мазмұнымен құрылымына сай келетін әдіс-тәсілдерді қолданды. Мысалы: «Күн шуағы» әдісі, өткен сабақты еске түсіру мақсатында «Ақылды доп» әдісі, өтілген тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергендерін білу түсіну үшін «Әдемі ойлай және демала біл» әдісі-арқылы орындау және жаттығу жұмыстарын орындау барысында «Борт журналы» әдісін ,«Еркін әңгіме» әдісі ,Пазл әдісі,  Тапсырма әдісі, талдау әдісі. «Шеринг» әдісі, Поэзия минуты әдістері қолданылды.
Сабақты нашар үлгеретін оқушыларды тізімге алып, сынып жетекшісі, пән мұғалімі баланың ата-анасымен тығыз байланыс орнатып, қадағалауда. Сынып жетекшілер жеке жұмыстар жүргізіп отырады.

2-сыныптың кіріс бақылау  жұмысының көрсеткіштері


Бақылау жұмыстарының көрсеткіштері



     І жарты жылдық бақылау жұмысы қазақ тілі  пәні бойынша   білімдегі  олқылықтарды және оқушылардың білім жетістіктерінің деңгейін анықтау,оқушының жеке қолдау көрсетуге қажеттілігін зерттеу, сабақта өтілген тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру және одан әрі жұмысты жоспарлау мақсатында    2-4  сыныптарда   жүргізілді.

     Бақылау жұмысының мазмұны сыныптық оқу бағдарламаның барлық бөлімдеріне арналған тапсырмаларды қамтыды.

       І жарты жылдық бақылау  диктант (грамматикалық тапсырмаларымен) формада жүзеге асырылды.Оқушыларға жазылым,оқылым    түріндегі   тапсырмалары ұсынылды.




Бастауыш әдістемелік бірлестігінің I жартыжылдық бойынша жоспарлаған іс-шаралары, жұмыстары  толығымен   орындалды. 


ӘБ-тегі мұғалімдерінің  сандық және сапалық құрамы,біліктілік санаты.

Барлық педагог мамандар саны- 7

Жоғары оқу орнын бітірген

Арнаулы орта білім

Жоғары білікті санат

І біліктілік санат

ІІ біліктілік санат

 Санаты     жоқ мұғалімдер

6

1

Жоқ

2

2

3

айларында отырыстар өтілді.Төменгі мәселелер қарастырылды:

 Жыл басында 2021-2022 оқу жылына арналған мұғалімдердің күнтізбелік жоспары талқыланып, бекітілді. Білім және ғылым министрлігінің әдістемелік нұсқау хатымен таныстырылды. Әдістеме бірлестігінің жылдық жоспары, үйірме, таңдау пәндерінің жоспары талқыланып, бекітілді. Әдістемелік отырыста пән апталығы, озық іс-тәжірибемен  танысу, ашық сабақтардың жоспары, дарынды оқушылармен жұмыс, пед оқулары, аттестация, курстары  жайында және басқа да атқарылатын жұмыстар туралы қаралып, бірлестік отырысында талқыланып бекітілді.. Бірлестік отырысында әр түрлі баяндамалар талқыланды. Атап айтсақ;

1-жарты-жылдық  бірлестік  отырысында   өтілген баяндамалар: 

Мұғалімдер

Баяндама тақырыптары

Өтілген уақыты

Әбдіраман Ә

«Жаңарған тиімді әдістерді сабақ барысында қолданудың тиімділігі» (баяндама) 

Қыркүйек

Базарбаева Ф

«Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер» (баяндама)

Қараша

Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін және оқушылардың өнерін, дарынын көрсететін жұмыстар пән апталықтары өтілді. 
 
Сонымен қатар пән бірлестігі бойынша сыныптан тыс жұмыстар жүргізілуде, ондағы мақсат сабақтан тыс қоғамдық жұмыстардың маңызын арттыру.

Сыныптан тыс іс-шаралар.

  Өтілген іс- шаралар

Өтілген уақыты

1

«Шымыр болайық» атты дене шынықтыру пәндерінің апталығы

Қыркүйек

2

Абай Құнанбаевтың 175 жылдығыны арналған сурет.қолөнер көрмесі

Қазан

3

Ы.Алтынсарин  180 жылдығына арналған оқушылардың шығармашылық көрмесі

Қазан

5

«Тәуелсіз елім менің Қазақстан» көрме ұйымдастыру және спорттық ойындардан жарыс (Сурет, қолөнер бұйымдары,воллейбол)

Желтоқсан

6

Пәндерді  терең меңгерту мақсатында  үйірме жұмыстарын ұйымдастыру

Желтоқсан

Әдістемелік апталық, семинар дөңгелек үстел, декадалар

Өтілген іс- шаралар

Өтілген уақыты

1

«Сабақ барысында белсенді әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану» (семинар)

Қыркүйек

2

Ы.Алтынсарин  180 жылдығына арналған оқушылардың шығармашылық көрмесін өткізу

Қазан

3

Алтын күз  сайысы  5-11 кластар арасында «Менің ауылымдағы күз» атты суреттер конкурсы

Қараша

5

Жаңа жылдық құттықтаулар, плакаттар, маскалар жасау. Мерекесіне дайындық.

Желтоқсан

1жарты-жылдықта өткізілген ашық сабақтар өз мәнінде өтіліп,бірлестік ортасында талқыланып өтті.
 
Ашық сабақтар

Мұғалімнің
 аты- жөні

 Өтілген ашық сабақтар тақырыбы 

Сыныбы

Уақыты

Пәні
 
 

1

Базарбаев Б

Қарауылдық қызметтің атқаратын қызметі мен міндеттері,сақшының міндеттері,бекет,оны жабдықтау және жарақаттану

10 сынып

12.10.21

БӘД

2

Базарбаева Ф

Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері

5 сынып

27.10.21

Көркем еңбек

3

Нұртаев Н

Қазақ халқының зергерлік  өнерімен  танысу

6 сынып

16.11.21

Көркем еңбек

4

 Орманов Б

«Футбол ойыны.Допты алып жүру және беру      әдістерін бекіту»

9 сынып

23.09.21.

Дене шынықтыру

5

Әбдіраман Ә

Доп және допсыз орындалатын жаттығулар 

5 сынып

26.10.21

Дене шынықтыру

6

Үйсінбай Б

Қазақтың ұлттық ойындары

4-сынып

13.12.21

Дене шынықтыру

7

Жебегенов Е

Гимнастикалық композиция негіздерін құру

8 сынып

21.12.21

Дене шынықтыру


 
Пән бойынша білім сапасының көрсеткіші (үлгерімі, білім сапасы)

р/с

Пәндер

І тоқсан

ІІ тоқсан

І- ж-ж

2

Музыка


100%

100%

4

Көркем еңбек 


100%

100%

5

Дене шынықтыру

100%

100%

100%

6

АӘД


100%

100%

7

Кәсіпкерлік және бизнес


100%

100%

Бірлестікте дарынды балалармен жұмыс міндеттері төмендегідей:

  - оқушының тұлғалық және танымдық қабілетін дамыту;

  - оқушыларға қосымша сабақтар ұйымдастыру, білімдерін жетекшілер көмек беру арқылы жетілдіру;

  - пәнаралық сабақтастық арқылы басты мәселеге назар аудару;

  • сабақтан тыс қоғамдық жұмыстардың маңызын арттыру.               Осы міндетті алға қоя отырып: Бірлестік мұғалімдерімен  оқушылардың  жетістіктері. 
                                         Оқушылардың жетістіктері.

Жарыс түрі

Оқушының аты-жөні

Сынып

Алған орны

жетекшісі

1

Аудандық чемпионаты ҚР 30 жыл толуына орай грек-рим күресінен. 2021ж

Бақытбек Мирас

5-сынып

2-орын

Орманов Бауыржан

2

Аудандық грек-рим күресі Мұсабеков Қожаханды еске алуға арналған турнир 2021ж

Бақытбек Мирас

5-сынып

2-орын

Орманов Бауыржан

3

Алматы облысының дене шынықтыру және спорт басқармасы(2005-2006 ұлдар,қыздар арасында волейболдан ) 2021ж

Болатұлы Ерболат

10-сынып

2-орын

Орманов Бауыржан

4

Алматы облысының дене шынықтыру және спорт басқармасы  (2005-2006 ұлдар,қыздар арасында волейболдан ) 2021ж

Болатұлы Ерболат

10-сынып

Ең үздік ойыншы номинациясы

Орманов Бауыржан

5

Алматы облысының дене шынықтыру және спорт басқармасы (2005-2006 ұлдар,қыздар арасында волейболдан ) 2021ж

Дусматов Мухамед

8-сынып

2-орын

Орманов Бауыржан

6

Алматы облысының дене шынықтыру және спорт басқармасы (2005-2006 ұлдар,қыздар арасында волейболдан ) 2021ж

Жүзжасар Елжан

8-сынып

2-орын

Орманов Бауыржан

7

Алматы облысының дене шынықтыру және спорт басқармасы (2005-2006 ұлдар,қыздар арасында волейболдан ) 2021ж

Манат Аңсар

8-сынып

2-орын

Орманов Бауыржан
 
 

8

Аудандық ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығына орай волейболдан 2021ж

Манат Аңсар

8-сынып

Үздік шабуылшы

Орманов Бауыржан

                                              Мұғалімдер жетістігі:

Жарыс түрі

Мұғалімнің аты-жөні

Алған орны

Ел Тәуелсіздігіне 30 жыл толуына орай мекемелер арасында өткен салауатты өмір салтын ұстауға байланысты (волеейболдан)

«Мектеп» командасы

1-орын

ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығына орай «Спорт жұлдыздары» журналының жүлдесі үшін жалпы ұстаздар арасында (футзалдан)өткен республикалық турнир.2021ж

Үйсінбай Біржан

2-орын

ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығына орай «Спорт жұлдыздары»журналының жүлдесі үшін жалпы ұстаздар арасында (футзалдан)өткен республикалық турнир. 2021ж

«Балқаш ауданы» командасы  

3-орын

Аудандық ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығына орай волейболдан 2021ж

Береке орта мектебі командасы

2-орын

ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдық мерейтойы аясында Балқаш ауданда спортты дамытудағы қосқан үлесі үшін

Орманов Бауыржан

Алғыс хат

Бірлестікте спорттан,музыка,шебер қолдар үйірмелері өтіліп отырады. Үйірмелер оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытып, ой-өрісін кеңейтіп, ойлау қабілетін дамытып және денелерін шынықтырады .

Қазіргі заман талабына сай мектепке тек қана педагогикалық шеберлігі жоғары, өзінің іс-тәжірибесін сын тұрғысынан қарастырып, іске асыра алатын және сабақтарында ғылыми жетістіктерді қолдана алатын мұғалім қажет. Сондықтан әдістемелік жұмысты ұйымдастыру, мектептің даму жоспарларында ең негізгі бағытболып табылады. Әдістемелік жұмыстың ең негізі бұл – мектепте жалпыға бірдей сый құрметпен қарауға, әр адамның өзін-өзі өсіруіне ұжымдық және жеке алға ұмтылуына жағдай жасау.

Білім беру технологиясын оқып – үйреніп отырған мүғалімдер бар, бірақ сол жаңа технологияны меңгеріп,   өмірге енгізетін, дамытатын мұғалім әлі де болса аз. Алдағы уақытта дарынды балалардың дарындық қасиеттері үшін мүмкіндігінше жағдай жасау жұмысын жалғастыру қажет.

 Бірлестік жұмыстарын саралай келе  төмендегідей ұсыныс айтылды. 

Ұсыныс:              
  1.Оқушылардың өздігінен білім алу дағдысын  толық  қалыптастыру;
  2.Оқушылардың сабаққа қызығушығын арттыру;
 3.Оқушылардың және оқытушылардың бірлескен шығармашылық еңбегінің аздығынан болған кедергілерді жою;
 4. барлық пән апталықтары бұдан да қызықты, тартымды, мазмұнды өтсе және дәстүрлі емес сабақтарға оқушылар да көбірек қатысса ;

5. Мұғалімдерді кәсіби шеберлігін арттыру курсына жіберу.