Жылдық жоспар 2021-2022 оқу жылы
Мақсаты:
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;
4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Бағыттары:
1. Психодиагностика
2. Кеңес беру жұмысы.
3. Ағартушылық және психопрофилактикалык қызметі.
4. Дамыту және түзету жұмыстары.
5. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс.
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Сыныптың әлеуметтік құрылымын бақылау |
| 2-10 | сұраныс бойынша |
| Бақылау парағы |
2 | Ата-аналардың балаларына деген қатынасын анықтау | «Сіздің балаңыздың қызығушылығы» | Ата-аналар | қыркүйек | Хаттама | |
3 | Жеке тұлғаның кәсіби түрін, кәсіби саласын, мамандық таңдауға дайындығын анықтау | Дж.Голланд сауалнама | 9,11 | қыркүйек | Хаттама | |
4 | Оқушылардың психологиялық денсаулығын зерттеу, агрессия, мазасыздық, өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау | «Өзін-өзі бағалау» «Басс А.Дарки» | 3-сынып 9-11 сынып | желтоқсан | Хаттама | |
5 | Баланың мектепке дайындығын анықтау | «Керн-Йирасек» әдістемесі | 1 | қыркүйек | Хаттама | |
6 | Бейімделу процестерін зерттеу | «Бейімделу» сауалнамасы «Жануарлар мектебі» әдістемесі | 1,5 | Қыркүйек-қазан | Хаттама Сабаққа қатысу парағы | |
7 | Қыздармен жұмыс | «Ерте жүктіліктің қаупі қандай?» | 7-11 | қыркүйек | Хаттама | |
8 | Құқық бұзушылықтың алдын-алу мақсатында жүргізілген сауалнама | Жасырын сауалнама | 7-8 | қыркүйек | Хаттама | |
9 | Мұғалімнің агрессивтілігін бағалау | (А.Ассингер) тесті | мұғалімдермен | қыркүйек | Хаттама | |
10 | Оқушылардың мазасыздық деңгейін анықтау | «Кактус» проективті әдістеме | 2-8 | қыркүйек | Хаттама | |
11 | «Сіз және балаларыңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма?» | сауалнама | Ата-аналар | қазан | Хаттама | |
12 | «Сенің кәсіби ой-ниетің» | сауалнамасы | 9 | қазан | Хаттама | |
13 | Жеке тұлғалық типтерін анықтау | Дифференциалды-диагностикалық сауалнама | 11 | қазан | Хаттама | |
14 | «Зорлық-зомбылық және балалар» | сауалнама | 7-11 | қазан | Хаттама | |
15 | Жас мамандарға сауалнама | сауалнама | Жас маман | қазан | Хаттама | |
16 | Оқушының көңіл-күйін, сезімдерін, уайымдарын, қарым-қатынасын анықтау | «Жаңбыр астындағы адам» | 3-4 | қазан | Хаттама | |
17 | Танымдық қызығушылықтың диагностикасы» А.Е. Голомшток | сауалнама | 9 | қараша | Хаттама | |
18 | «Графикалық диктант» әдістемесі, «Мектептегі оқуға қабілетін зерттеу» | Д.Б.Эльконин әдістемесі Г.Вицлак | 1 | қараша | Хаттама | |
19 | 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау | «Мектепке қарым-қатынасым» сауалнама | 5 | қараша | Хаттама | |
20 | Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау | Лусканова сауалнамасы | 5 | қараша | Хаттама | |
22 | Суицидке бейімділікті анықтау | СБС сауалнама | 9-11 | қараша | Хаттама | |
23 | Баланың отбасымен қарым-қатынасын анықтау | «Отбасы суреті» әдістемесі | 1 | желтоқсан | Хаттама | |
24 | Оқушылардың мазасыздық деңгейін анықтау | Филлипс тесті | 5 | желтоқсан | Хаттама | |
25 | Ғаламторға және комп. Ойындарға тәуелділікті анықтау | сауалнама | 7-11 | қараша | Хаттама | |
26 | «Үй-ағаш-адам» әдістемесі | сауалнама | 5-6 | желтоқсан | Хаттама | |
27 | «Менің сыныбым» | Суретті тест | 5 | қаңтар | Хаттама | |
28 | Зорлық-зомбылықты болдырмау | сауалнама | 7-11 | ақпан | Хаттама | |
29 | Оқушылардың интеллектуалды дамуын зерттеу. Ерекше білім беруді қажетететін оқушыларды анықтау | Сауалнма, тест | 2,3,4 | желтоқсан | Хаттама | |
30 | Балалардың жеке ерекшеліктерін зерделеу. | Темперамент тесті | Зерттеу қорытындысы бойынша | жыл бойы | Хаттама | |
31 | Жеке, топтық диагностикалар. (Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер). | Сауалнама, тест | Сұраныс бойынша | жыл бойы | Хаттама | |
32 | Үлгерімі төмен оқушылар тұлғасының танымдық сферасын зерттеу. | Сауалнама | Сұраныс бойынша | жыл бойы | Хаттама | |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
35 | Сыныптағы достық атмосфера | психологиялық жаттығулар | 2 | қыркүйек |
| Хаттама |
36 | «Менің отбасым» | психологиялық жаттығулар | 7 | қыркүйек | Хаттама | |
37 | Оқушылардың өзін-өзі бағалауын анықтау.Сынып арасындағы қарым-қатынасын бақылау. Мінез ерекшеліктеріне мән беру | психологиялық жаттығулар | 3 | желтоқсан | Хаттама | |
38 | Қарым-қатынаста агрессияны болдырмау жолдары | психологиялық жаттығулар | 6 | қазан | Хаттама | |
39 | «Достық» | психологиялық жаттығулар | 3 | қазан | Хаттама | |
40 | 1-сынып оқушыларының мектепке бейімделуі | «Танысу» тренингі т.б. | 1 | қыркүйек | Хаттама | |
41 | «Мен 5-сыныпта оқимын», «Мектеп өмірінің ережесі» | психологиялық жаттығулар | 5 | Қараша-қаңтар | Хаттама | |
«Кәсібім-нәсібім» | психологиялық жаттығулар | мұғалімдермен | қараша | |||
43 | «Мен өмірде қандай жетістікке жете аламын» | психологиялық жаттығулар | 8 | қараша | Хаттама | |
44 | «Мен өмірді таңдаймын» | психологиялық жаттығулар | 9-11-сынып | қазан |
| Хаттама |
Ұжымдағы достықты қадірлеуге арналған жаттығулар | психологиялық жаттығулар | мұғалімдермен | желтоқсан | |||
45 | «Қолымнан келеді» видеороликтер көрсету | психологиялық жаттығулар | 1-11-сынып | желтоқсан | Хаттама | |
46 | «Өмірге күлімсіре!» | психологиялық жаттығулар | 5-7 сынып | қаңтар | Хаттама | |
47 | "Мен және менің әлеуметтік ортам". (Мектепке бейімделу кезеңі бойынша) | психологиялық жаттығулар | 1,5,10 | Қараша | Хаттама | |
48 | Достық- жылы күлуден басталады | психологиялық жаттығулар | 1-4 | қараша | Хаттама | |
49 | Эмоцияны басқарып үйренейік | психологиялық жаттығулар | 6-8 | ақпан | Хаттама | |
50 | Жоғары сынып оқушыларына арналған "Табысқа апарар жол" қорытынды аттестаттауға дайындық кезіндегі тренингтер | психологиялық жаттығулар | 9-10 | Сәуір-мамыр | Хаттама | |
51 | Сынып сағаттары, сыныптан тыс іс-шаралар, ата-аналар жиналыстары | Мектепішілік жиналыс | Сұраныс бойынша | Жыл бойы | Хаттама | |
52 | "Кім болу керек?" тақырыбында сынып сағаттары | Кәсіптік бағдар беру ойындары, тренингтер | 9-10 | Сәуір | Хаттама | |
53 | Мұғалімдерге арналған тренинг: | психологиялық жаттығулар | Сұраныс бойынша | Жыл бойы | ||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
54 | Бірінші сынып оқушыларының оқу қызметіне дайындығын анықтау. | Тізім жасау | 1 | Қыркүйек-қазан |
| Тізім |
55 | Оқушылардың мектепке бейімделуін бақылау | Сабаққа қатысу | 1,5,10 | Жыл бойы | Сабаққа қатысу парағы | |
56 | Үлгерімі төмен оқушылармен дамытушылық тренингтер | психологиялық жаттығулар | 1-10 Мектеп жоспарына сәйкес | Жыл бойы | Хаттама | |
57 | 5-сынып оқушыларының ата-аналарына психологтың ұсынысы | Ұсыныс-кеңестер | Ата-аналармен | наурыз | анықтама | |
58 | Оқушылардың мектепке бейімделуін бақылау | Сабаққа қатысу | 5-сынып | Жыл бойы | Сабаққа қатысу парағы | |
59 | 5-сыныптағы бейімделу кезеңінің қиындықтары туралы ата-аналармен алдын алу | Дәріс сабақ | Ата-аналармен | сәуір | анықтама | |
60 | Жеке дара кеңестер, дезадаптация бойынша | Кеңес беру | 1-10 | Жыл бойы | Хаттама | |
61 | Бала мінез құлқының бұзылу себептері | Ұсыныс-кеңестер | Ата-аналармен | ақпан | Анықтама | |
62 | Отбасындағы қолайсыздық - құқық бұзушылықтың негізгі себебі | Алдын алу | 8-сынып | наурыз | Анықтама | |
63 | Жасөспірімдер арасындағы суицидальды мінез–құлықтың себептері және болдырмау жолдары | Ұсыныс-кеңестер | Ата-аналармен | ақпан | анықтама | |
64 | Жасөспірімдердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу | Алдын алу | 8-сынып | наурыз | анықтама | |
65 | Оқушылардың қызығушылықтарын, бейімділіктерін, кәсіби бағыттылығын зерттеу. | Сауалнама, тест | 9-10 | Сұраныс бойынша | Хаттама | |
66 | Бастауыш буыннан орта модульге ауысу кезіндегі жеке ерекшеліктерді зерттеу. | Сауалнама, тест | 4 | Наурыз-Сәуір | Хаттама | |
67 | Ұжымда қолайлы психологиялық микроклиматты қалыптастыру | психологиялық жаттығулар | 1-10 | Жыл бойы | Хаттама | |
68 | Жеке кәсіптік бағдар беру жұмысы. | психологиялық жаттығулар | 8-10 | Жоспарға сәйкес | Хаттама | |
69 | Жас мамандармен жұмыс | Сауалнама, тест | Жас мамандар | Жоспарға сәйкес | Хаттама | |
70 | ДТЖО-мен, балалар құқығын қорғау жөніндегі инспектор мен, әлеуметтік педагог пен, медицина қызметкері мен бірлескен жұмыс | бірлескен жұмыс | Жоспарға сәйкес | Жыл бойы | Хаттама | |
71 | Балалардың, ата-аналардың, мұғалімдердің көптеген мәселелері бойынша кеңес беру. | Кеңес беру | Қажет болған жағдайда | Жыл бойы | Хаттама | |
72 | Жаңа оқу жылына жоспарлау. | Жоспар құру | Мамыр, тамыз | Жылдық, айлық жоспар | ||
IV. Консультация беру | ||||||
73 | Ата-аналардың, оқушылардың отбасындағы қарым-қатынас мәселелері бойынша кеңес беру. | Жаднама | Оқушылар, ата-аналар | Жоспарға бойынша |
| Анықтама |
74 | 1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі жөнінде кеңес беру | Психологиялық кеңес беру | Ата-аналар | қазан | ||
75 | Сабақтастық бойынша пед консилиумға дайындық 5 сынып мұғалімдеріне кеңес беру. | Кеңес беру | мұғалімдерге | қазан | ||
76 | 5-сынып ата-аналарына кеңес беру. | Кеңес беру | Ата-аналар | желтоқсан | ||
77 | Бесінші сынып оқушыларымен жұмыс жасайтын мұғалімдерге жадынама | Кеңес беру | мұғалімдерге | қараша | ||
78 | Топтық, жеке түзету жұмыстарын жүргізу | Зерттеу қорытындысы бойынша | Мұғалімдер 5 сынып. | Қазан | Анықтама | |
79 | «Отбасы-өмір аясы» | Кеңес беру, жадынама тарату | 9-11-сынып | қараша | Анықтама | |
80 | «Қауіп-қатер жөнінде балалардың естеріне салу-ата-аналардың міндеті» | Кеңес беру, ұсыныстар | Ата-аналар | желтоқсан | Анықтама | |
81 | Оқушылардың бос уақытын жоспарлау және интернеттегі қауіпсіздік» | Кеңес беру | 1-4 сынып | ақпан | Анықтама | |
83 | Жасөспірімдердің суицидалды мінез-құлқы | Кеңес беру, ұсыныстар | Ата-аналар | желтоқсан | Анықтама | |
84 | Буллинг және кибербуллинг дегеніміз не? | Кеңес беру, жадынама тарату | 9-11-сынып | қараша | анықтама | |
85 | «Стресс және дағдарыс» | Кеңес беру | 7-8 сынып | желтоқсан | Анықтама | |
86 | Мәселе туындаған жағдайда психологиялық кеңес беру | Кеңес беру | мұғалімдермен | ақпан | анықтама | |
87 | Отбасы жайсыздығы балалар бақытсызды-ғына әкеледі | Кеңес беру | Ата-аналармен | наурыз | Анықтама | |
88 | Агрессивті оқушыларға кеңес беру | Кеңес беру | оқушылармен | сәуір | анықтама | |
90 | Оқушымен мен сынып жетекші қарым-қатынасы | Кеңес беру | 1-4 сынып | ақпан | Анықтама | |
91 | Психикалық денсаулықты сақтау бағдарламасы шеңберінде сауалнама нәтижелері бойынша консультация беру | Кеңес беру | 8 сынып | Жыл бойы | Анықтама | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
92 | Мектепшілік, қолайсыз отбасы есебінде тұрған оқушылардың деректер базасын құру | Тізім жасау | 1-11 | Қыркүйек |
| Тізім |
93 | Бастауыш модуль оқушыларының психофизиологиялық бейімсіздігін дер кезінде анықтау бойынша психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссиямен ынтымақтастық орнату | Бірлескен жұмыс | Сұраныс бойынша | Жыл бойы | Тәжірибе алмасу | |
94 | Инновациялық орталықпен ынтымақтастық | Бірлескен жұмыс | психолог | Жыл бойы | Тәжірибе алмасу | |
95 | Басқа мектептердің педагог-психологтарымен, психологиялық орталықтарымен, білім берудің әдістемелік және тәрбие бөлімдерімен, өзара әрекеттесу | Бірлескен жұмыс | психолог | Жыл бойы | Тәжірибе алмасу | |
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
|
|
|
|
|
|
|