«Береке орта мектебі МДШО» коммуналдық мемлекеттік мекемесі әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары » Береке орта мектебі
"Алматы облысы
,білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"Береке орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(27)73-96-5-29
Есепші бөлімі:
+7(27)73-96-5-01
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Береке орта мектебі МДШО» коммуналдық мемлекеттік мекемесі әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары
02
сентябрь
2021

«Береке орта мектебі МДШО» коммуналдық мемлекеттік мекемесі әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары




                                                                                                                                                   Бекітемін:

                                                                                                                                                                  Мектеп директоры 

_____Е.Жебегенов







«Береке орта мектебі МДШО» коммуналдық мемлекеттік

 мекемесі әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары








2021 – 2022 оқу жылы



Әлеуметтік педагогтің жұмысының мақсаты: мектеп оқушыларымен, ата-аналармен әлеуметтік педагогикалық жұмыстар жүргізу және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, аз қамтамасыз етілген отбасы балаларын, көпбалалы отбасы балаларын, жартылай жетім және оралман оқушылармен әлеуметтік қолдау жұмыстарын жүргізу, сонымен қатар тәртібінде ауытқушылығы бар және қиын, құқықбұзуға бейім  балалармен әлеуметтік-психологиялық және құқықтық жұмыстарды ұйымдастыру, отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастықты нығайту.

472 – бұйрық негізінде


№ 

р/с

Іс -шаралар

Орындау мерзімдері 

Жауаптылар

Есеп беру нысандары


I  Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспотрттауды жүргізу



1.Әлеуметтік педагогтың жаңа оқу жылына арналған жоспарын дайындау және бекіту

2.Мектептің әлеуметтік төлқұжатын дайындау; әр сыныптың төлқұжатын негізге ала отырып жалпы мониторинг жасау 

3.Сынып жетекшілерге әлеуметтік категориядағы балалардың құжаттарын жинақтау, дайындау бағытында кеңес беру. 

4.Мектептегі оқушылырдың әлеуметтік жағдайы туралы мәлімет жинау

5. «Мектепке жол» айлық акциясын өткізу

6.«Қамқоршылық» кеңесінің құрамын, жоспарын бекіту.

7. Мектеп асханасынан тегін ыстық тамақпен  қамтамасыз етілетін оқушыларды анықтау;

8. Сынып жетекшілерден оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын зерттеу бойынша мәліметтерді жинау

9.Әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету;

Мектеп оқушыларының әлеуметтік картасын жасау:

            Жартылай жетім балалар тізімі;

            Жетім, қорғаншылыққа алынған балалар тізімі

            Көп балалы отбасы балалар тізімі;

            Толық емес отбасындағы балалар тізімі;

           Аз қамтылған отбасы балаларының тізімі;

            Сәтсіз отбасын анықтау 


Жалпы  мектептің     ата -  аналар   жиналысы onlain

Күн тәртібінде:

1.Өткен  оқу     жылының  қорытындысы , жаңа оқу  жылының  міндеттері мен жоспары

2. Ата -  аналар     комитетінің  жаңа  құрамын     сайлау .

3. Мектептегі әлеуметтік көмектің берілуі:

-«Мектепке жол», «Қайырымдылық» акциялары;

-Жалпыға міндетті оқу қорынан бөлінетін қаржы есебінен берілетін көмек (оқу құралдар, киім)

4. Балалар өмірінің қауіпсіздігі «Қауіпсіз мектеп»     акциясының маңызы

5.   Жасөспірімдер арасындағы қылмыс пен құқық бұзушылықтың алдын алу.

6.Оқушылардың үйлеріне бару, ата–аналарымен әңгімелесу, тұрмысы ауыр, қолайсыз жанұяларды анықтау

7.Оқушылардың әлеуметтік паспортын жасау


Тамыз-қыркүйек














Қыркүйек











Қыркүйек




ДТІЖО

ӘП














Әлеуметтік педагог











Мектеп директоры

Ата-аналар

кеңесінің төрайымы

Әлеуметтік педагог

ТЖЖО

Психолог, әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер



Жұмыс жоспары


Әлеуметтік паспорт



Хаттама

Нұсқаулық


Тізім даярлау


ДТІЖО





Тізім жинау











хабарлама


II.Балалық құқығын қорғау жұмысы



1.Мектеп әкімшілігімен және сынып жетекшілермен бірлесе ҚР «Баланың құқығы туралы» заңы мен БҰҰ «Баланың құқықтары туралы» халықаралық конвенцияны талқылау;

2.Ата –аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды анықтау және оларды орналастыру

3.Мектепішілік есепте тұратын қиын және құқықбұзуға бейім оқушылардың тізімін анықтау және әлеуметтік жұмыстармен  тұрғын жай актін жүргізу;

4.Қолайсыз отбасыларды анықтау және рейд жүргізу;

5. құқықбұзушылықта алын алу масқатында бірқатар іс-шаралар ұйымдастыру; 

6.«Зорлық зомбылық» тақырыбында дөңгелек үстел өткізу

7.Жасөспірімдер арасында қылмысты болдырмау мақсатында кездесулер ұйымдастыру;

8.29 қазан «Қамқоршылар» күніне орай  іс-шаралар жоспарын құру

9.Аудандық ПБ-де есепте тұрған қолайсыз отбасы тізімінде тұрған ата-аналардың үй –жайына рейд жұмыстарын жүргізу

10.Отбасылармен жұмыс және әлеуметтік педагогикалық тұрмыс жай актілерін жүргізу

Қазан




болған жағдайда

болған      жағдайда


айыны 1 рет


4-апта

Қараша



Қазан



Мектеп әкімшілігі

ДТІЖО

ӘП











Әлеуметтік педагог


Әңгіме жүргізу








Хабарлама

іс -шаралар




Рейд жұмысы

ДТІЖО

Педагог психолог

Әлеуметтік     педагог



III Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке профилақтикалық жұмыс




2.“Зорлыл зомбылыққа жолжоқ!” тақырыбында сабақ өткізу

3.Мектепке себепсіз 2-3 күннен артық келмей жүрген оқушыларды анықтау- 4.Оқушылармен  әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу және кеңестер беру;

5.Жекелеген ата-аналармен оқушының тәртібі мен оқуы жөніндегі сұрақтар бойынша кеңес өткізу.

6. Отбасы жағдайы төмен оқушыларға материалдық қолдау көрсету (транспортта тегін жолақымен қамтамасыз ету);

7.Жаңа жылдық шыршаға әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды сыйлықпен қамтамасыз ету.

8. "Аудандық және облыстық шырша” мерекесіне қатысатын оқушыларды таңдау және жіберу

9.Жетім және қамқоршы балалардың қамқоршыларымен сөйлесіп, баланың бос уақытында айналысатын жұмыстарымен танысу. Оқушылардың отбасылық жағдайн талдау және мониторингін құру

10.Жалпыға бірдей міндетті білім қорынан бөлінген қаржыға тегін ыстық тамақ ішетін оқушылардың тізімін анықтау үшін 64 қаулы негізінеде оқушыларды тізімге кіргізу.

11. Тегін тамақпен қамтамасыз етілетін оқушылардың құжаттарын жинау.

12. Мектеп асханасының жұмысын қадағалау.

13.Әлеуметтік мәртебеге ие оқушыларды ЖБМББҚ қаржысы есебінен тегін киім- кешекпен қамтамасыз етілетін оқушылардың тізімін жасау, құжаттарын жинау.

14. Сабақтан себепсіз 2-3 күн қалған әлеуметтік мәртебеге ие     оқушымен жұмыс

15.Жетім, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылардың жаңа жылдық сыйлықтар ұйымдастыру

16. Облыс, аудан әкімінің шыршаларына әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды қатыстыру

17.Жетім, жартылай жетім, аз қамтылған, көпбалалы отбасының     балаларын  жазғы  демалыс лагерлеріне  демалуға     анықтау , тізімін жасау




қараша



үнемі





желтоқсан









қыркүйек



қыркүйек



Желтоқсан





Желтоқсан


Әлеуметтік педагог



Әлеуметтік педагог





Әлеуметтік педагог




Әлеуметтік педагог





Әлеуметтік педагог



Әлеуметтік педагог



Әлеуметтік педагог





Әлеуметтік педагог


Хабарлама



Әңгімелесу





Хабарлама




Тізім даярлау





Тізімін алу



Хабарлама



Хабарлама





Тізім құру





IY Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия,қамқоршылық және қорғаншылық және т.б) өзара іс-қимыл жүргізу  



1. Әлеуметтік қорғалмаған оқушыларды тіркеуге енгізу; 

-қамқорлықтағы оқушылар 

-көп балалы  және аз қамтылған отбасындағы оқушылар: 

-оралман отбасындағы оқушылар 

-мүмкіндігі шектеулі оқушылар 

сәтсіз отбасындағы балалар (толық емес және ажырасқан, ішімдікке әуес, дағдарыс кезіндегі отбасылар, тұрғын үйлері жоқ және отбасылар, мүгедек отбасылар) 

2.Сынып жетекшілерге әлеуметтік категориядағы балалардың құжаттарын жинақтау, дайындау бағытында кеңес беру. 

3.Әлеуметтік қамқорлықтағы оқушылардың сабақтарға қатысуын қадағалау 

4.Ата- апасымен  тұратын оқушылардың отбасылық , әлеуметтік жағдайын бақылау, рейд жасау.




қаңтар








Әлеуметтік педагог

Педагого психолог

Сынып жетекші

Педагог ұйымдастырушы




Әлеуметтік педагог





Хаттама











Хаттама


Y Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилақтикалық жұмыс


1.Ата-аналардың бала тәрбиесіндегі мүмкіндіктерін анықтау мақсатында 7-11  сынып оқушыларына анкета жүргізу

2.Ата-ананың қамқорлығынсыз қалған отбасы балалардың қамқоршыларымен сұхбат жасау.

 3.Жекелеген ата-аналармен баласының тәрбиесі мен біліміне қатысты сұрақтар бойынша әңгімелесу өткізу.

4.Ата-аналар жиналыстарына қатысу;

5. Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау.

6.Ата – аналарға сауалнама

7. Әлеуметтік педагог, пән мұғалімдері, психологтар, сынып жетекшілермен және әкімшілікпен кеңесе отырып бірқатар іс-шаралар өткізу;


Ақпан


Болған жағдайда





наурыз


Әлеуметтік педагог

Әлеуметтік педагог

Педагого психолог

Сынып жетекші

Педагог ұйымдастырушы



Анкета,анықтама


Әңгімелесу



хаттамасы


YI Диагностикалау – талдау қызметі


1.Мектеп оқушыларының психологиялық,медициналық, педагоггикалық тұрғыдан ерекшеліктерін анықтау.      

2 «Оқуға қайда барамыз?» тақырыбында іс-шара өткізу мамандық таңдауға байланысты 9-11 сыныптарға және қамқорлықтағы оқушыларға

3.Жетім, жартылай жетім, аз қамтылған, көпбалалы отбасының     балаларын  жазғы  демалыс лагерлеріне  демалуға     анықтау , тізімін жасау.

4.Әлеуметтік педагог қызметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қорытынды есебін, 

Сәуір айында




Мамыр 




Хаттама

Тізім даярлау Хаттама